VVV GPT forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belmonica-clicks

2 plaatsers

Ga naar beneden

Belmonica-clicks Empty Belmonica-clicks

Bericht  Veerle wo jun 11, 2008 9:21 pm

Ben ik de enige die de wijzigingen op belmonica-clicks niet goed vind????
Ik vond al die punten beter, ik zat makkelijker aan een puntentotaal om een ledenmail te kunnen versturen. Nu is er veel meer in een cashvergoeding en het duurt nu dus eindeloos veel langer alvoorens ik een ledenmail kan laten verzenden. Wat trouwens ook veranderd is want alleen de webmaster mag nog reflinken verzenden. Wat ik persoonlijk weer vind dat zoiets niet kan. Wij als leden moeten toch ook de kans krijgen om onze reflink te promoten? Maar als ik de reakties op CB lees dan ben ik wel de enige die er zo over denkt.
Veerle
Veerle
Admin

Aantal berichten : 60
Leeftijd : 58
Woonplaats : Mortsel
Registration date : 22-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belmonica-clicks Empty Re: Belmonica-clicks

Bericht  jarquo do jun 12, 2008 9:00 am

klopt idd, vind het ook niet geweldig, kreeg de punten ook makkelijik bijelkaar waarmee ik een punten upgrade en mailingen kon doen. Sta ook al een aantal maanden op 1ref in mijn random die ik er naar niet bij krijg...

jarquo

Aantal berichten : 22
Registration date : 14-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belmonica-clicks Empty Re: Belmonica-clicks

Bericht  Veerle do jun 12, 2008 9:47 am

Blij dat er toch nog iemand zo over denkt. Op cashboard heb ik ook mijn mening gezegt en heb daar meteen de volle lading gekregen. Iedereen vind de wijzigingen heel goed. Ik begrijp echt geen barst meer van heel de gpt wereld. Ik had er ook een oproepje geplaatst om mensen naar dit forum te krijgen. Dit echter zonder mijn link te plaatsten.... Mijn berichtje was binnen de vijf minuten verwijderd hahahahaha. Cashboard is echtniet meer neutraal te noemen en dat weten ze.
Ach ja, ik denk dat ik vanaf nu gewoon wegblijf op cashboard en mijn eigen weg zoek in het gpt wereldje. Bij belmonica ga ik me in ieder geval afmelden. Op deze manier hoeft het voor mij niet meer. Marnix veranderd alles maar op momenten dat het hem goed uitkomt. Zijn leden raken te makkelijk aan punten en sturen teveel mails met reflinken rond dussssss: even veranderen en de punten omzetten in hele kleine cashvergoedingen en tja, dan ook maar meteen het reflinken versturen in mails afschaffen. En iedereen vind dat normaal want de leden hebben er zelf om gevraagd.... jaaaaa, binnenkort gaan ze nog willen dat we weer in sinterklaas geloven!!!!
Veerle
Veerle
Admin

Aantal berichten : 60
Leeftijd : 58
Woonplaats : Mortsel
Registration date : 22-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belmonica-clicks Empty Re: Belmonica-clicks

Bericht  jarquo do jun 12, 2008 11:57 am

ik had ergens laatst gelezen weet niet meer waar, maar ptr sites zoals belmonica gaan ten gronde omdat ze te veel dingen door elkaar hebben lopen zoals punten, spelletjes enquetes e.d. hierdoor verliezen ze zaken over het hoofd.

jarquo

Aantal berichten : 22
Registration date : 14-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belmonica-clicks Empty Re: Belmonica-clicks

Bericht  Veerle do jun 12, 2008 12:18 pm

Ik heb me net even afgemeld bij belmonica. Ik ga vanavond mijn gpt lijstje eens bekijken en zien wat ik ermee ga doen. Ik denk dat er nog een paar gpt's gaan vliegen. Ik ben bij een paar gpt's lid maar het is weken geleden dat ik er nog mail van kreeg dus ik ga eens kijken of die nog bestaan en hoeveel ik daar verdient heb. Mijn mailbox moet niet elke dag vol mail zitten maar er moet wel nog een beetje beweging op een gpt zijn hé.
Veerle
Veerle
Admin

Aantal berichten : 60
Leeftijd : 58
Woonplaats : Mortsel
Registration date : 22-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belmonica-clicks Empty Re: Belmonica-clicks

Bericht  jarquo do jun 12, 2008 12:22 pm

Als je geen overvolle mail box wil, moet je bij je gegevens bij de desbetreffende programma aangeven dat je alleen de mails wil in je site-box en niet via de mail.

jarquo

Aantal berichten : 22
Registration date : 14-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belmonica-clicks Empty Re: Belmonica-clicks

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum