VVV GPT forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

layout

2 plaatsers

Ga naar beneden

layout Empty layout

Bericht  Veerle di jun 10, 2008 12:35 pm

Ik probeer regelmatig eens een andere layout.... Kwestie van af en toe eens iets anders te zien op deze site.
Laten jullie weten wanneer er een layout niet mooi of duidelijk of affraid is of ........... ?
alvast bedankt
Veerle
Veerle
Admin

Aantal berichten : 60
Leeftijd : 58
Woonplaats : Mortsel
Registration date : 22-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

layout Empty Re: layout

Bericht  neeepdksw di jun 17, 2008 12:16 am

Allo, allo,

ik vind deze layout wel mooi,
en hoop dat deze blijft.

Groetjes, jj.

neeepdksw

Aantal berichten : 7
Leeftijd : 43
Registration date : 29-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

layout Empty Re: layout

Bericht  Veerle di jun 17, 2008 10:16 am

Het is de bedoeling dat deze blijft. Smurfie en ik zijn er een paar dagen mee ezig geweest en hebben ook een klikbanner gemaakt dezelfde al de banner bovenaan het forum om op de gpt's te gaan promoten.
Ik heb al een paar dagen problemen op de computer dus als jullie me een paar dagen niet zien verschijnen is dat ding hier weer in de soep gedraait en ik vrees dat Gunter hem dan door het raam zal gooien. Vandaag of morgen crasht dat ding toch want er gaat teveel fout, maar het is dan ook al een antiek ding: 10 jaar oud! Dan ga ik met de jongens van computer wisselen en krijgen zij de mijne om spelletjes op te spelen (zonder internet) op hun kamer. Hun computer is drie jaar jonger en er moet dan wel veel veranderd worden, er staat nog een windows 98 op en al de spelletjes moeten er dan af.... Dus als mijn pcke echt foert zegt gaat Gunter vloeken.... vooral als dat nog tijdens het EK gebeurd affraid geek
Veerle
Veerle
Admin

Aantal berichten : 60
Leeftijd : 58
Woonplaats : Mortsel
Registration date : 22-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

layout Empty Re: layout

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» layout

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum